صفر تا صد مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

بسیار پیش آمده که با یک موضوع حقوقی مواجه شده‌ایم که هیچ ایده ای راجع به آن نداریم و حتی نمیدانیم چگونه باید برای حل آن اقدام نماییم. موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان با در اختیار داشتن برترین وکلا در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. در ادامه این مطلب به موضوع صفر تا صد مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری پرداخته ایم.
بسیار پیش آمده که با یک موضوع حقوقی مواجه شده‌ایم که هیچ ایده ای راجع به آن نداریم و حتی نمیدانیم چگونه باید برای حل آن اقدام نماییم. موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان با در اختیار داشتن برترین وکلا در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. در ادامه این مطلب به موضوع صفر تا صد مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری پرداخته ایم.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری چه ضرورتی دارد؟ آیا این کار می تواند به شما در حل و فصل پرونده های حقوقی مختلف کمک کند؟ هنگامی که مشکلات حقوقی گوناگونی برای شما به وجود می آید، سوالات مهمی نیز در ذهن شما شکل خواهد گرفت. از جمله رایج ترین این سوالات می توان به پرسش های فوق الذکر اشاره کرد. پس در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی دادخواهان مجد قصد داریم به طور کامل و مفصل به موضوع مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری بپردازیم.

مشاوره با وکیل آنلاین—< کلیک کنید!

مشاوره حقوقی چیست؟

قدم اول بررسی مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری این است که با مشاوره حقوقی بیشتر آشنا شویم. تصور کنید که یک مشکل حقوقی برای شما به وجود آمده یا قصد دارید یک قرارداد تنظیم کنید اما نمی دانید چگونه می توانید این کارها را به نحو احسن انجام دهید. در نتیجه بایستی با یک وکیل مشورت داشته باشید.

در واقع همانطور که در بقیه کارهای زندگی خود از دانش و تخصص افراد متخصص استفاده می کنید، برای حل و فصل پرونده های حقوقی نیز بایستی به سراغ مشاوره حقوقی با وکیل بروید. پس می توان مشاوره حقوقی را ارائه راهکارهای حقوقی و کاربردی توسط وکیل پایه یک دادگستری دانست که به متقاضیان داده می شود البته بایستی بگوییم که چه کسی را می توان وکیل پایه یک دادگستری خواند؟

قبل از پاسخ به سوال فوق الذکر بهتر است به این نکته بپردازیم که گرفتن وکیل برای حل و فصل پرونده های حقوقی با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل تفاوت دارد. واقع هنگامی که شما برای حل و فصل پرونده های حقوقی اقدام به گرفتن وکیل می کنید، وی موظف است که خودش شخصا به حل و فصل پرونده بپردازد. همچنین حتی به جای شما در دادگاه حاضر شود. در حالی که در مشاوره حقوقی شما موضوع را برای وکیل شرح داده و ایشان با توجه به دانش و تجربه ای که دارند، راهکارهای حقوقی اصولی و کاربردی به شما پیشنهاد می کنند. در نتیجه خودتان می توانید شخصاً به حل و فصل پرونده های حقوقی خود بپردازید و وکیل نقشی در این راستا نخواهد داشت.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک کیست؟:

همانطور که در اولین گام بررسی مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری اشاره شد، مشاوره و ارائه راهکارهای حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می گیرد اما شاید از خود بپرسید که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ امروزه با توجه به شأن اجتماعی که حرفه وکالت دارد، بسیاری از افراد علاقمند به فعالیت در این حرفه می باشند. با این حال تعداد کمی از آنها را می توان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری معرفی نمود. زیرا وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که توانسته پروانه وکالت خود را کسب کند.

در نتیجه وی با دانش و تخصصی که دارد، می تواند به افراد مشاوره حقوقی دهد. همچنین حتی از جانب آنها به حل و فصل پرونده های حقوقی موکلین خود بپردازد. البته اگر بپرسید یک وکیل برای کسب پروانه وکالت چه مراحلی را باید طی کند، در پاسخ به مراحل زیر اشاره خواهیم کرد:

  • فارغ التحصیل شدن از رشته حقوق یا رشته فقه و حقوق.
  • شرکت و قبولی در آزمون وکالت.
  • سپری کردن مدت دوره کارآموزی تحت نظر وکیل سرپرست.
  • شرکت و قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون اختبار.

اهمیت مشورت گرفتن از وکیل:

یکی دیگر از سوالاتی که قطعاً در ذهن شما وجود دارد، این است که مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری چه ضرورتی خواهد داشت؟ امروزه روابط بین انسان ها و به تبع آن قوانین و مقررات بسیار افزایش یافته و پیچیده تر شده است. به طوری که از افراد عادی نمی توان انتظار داشت به تمامی این قوانین مسلط باشند و خودشان نسبت به حل و فصل پرونده های حقوقی اقدام کنند. همین مسئله باعث اهمیت مشاوره با وکیل می شود.

به علاوه کوچک ترین سهل انگاری و اشتباه در حل و فصل پرونده های حقوقی ممکن است، تبعات غیر قابل جبرانی برای افراد به همراه داشته باشد. به عنوان مثال فرض کنید، فردی که قتلی را مرتکب نشده به اتهام قتل در بازداشت به سر می برد. حال اگر از دانش و تخصص وکیل استفاده نشود، ممکن است کوچک ترین اشتباه منجر به قتل یک بی گناه دیگر شود. پس مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری اهمیت بسیار زیادی دارد.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری؛ رویا یا واقعیت؟

هنگامی که صحبت از مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری به میان می آید، بسیاری از افراد این سوال را از خود می پرسند که آیا این موضوع واقعیت دارد یا تنها یک شعار برای جذب مخاطبین می باشد؟ ما اینجاییم تا بگوییم مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری یک رویا نیست!

ما در موسسه حقوقی دادخواهان مجد با هدف ارائه خدمات حقوقی به تمامی اقشار جامعه به ویژه کسانی که توانایی پرداخت هزینه مشاوره حقوقی را ندارند، امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری را فراهم کرده ایم. شما می توانید برای مشاوره با وکیل از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید:

  • 09126131767
  • 02126139409
  • 02124450491
  • 02126139677

کیفیت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

رایگان بودن مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری باعث شده است تا این شائبه در ذهن برخی از افراد به وجود آید که مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری از کیفیت پایینی برخوردار است. در صورتی که این تصور کاملاً اشتباه می باشد. همانطور که گفته شد، شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری با متخصصین موسسه حقوقی دادخواهان مجد در ارتباط باشید. مجموعه ما بیش از ده سال سابقه فعالیت داشته است. به علاوه در این سال ها موفق شده بیش از 800 پرونده حقوقی دشوار و پیچیده را حل و فصل نماید. همچنین موسسه ما از وکلای درجه یک بهره می برد.

در نتیجه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری از کیفیت بالایی برخوردار است. به نحوی که می‌ توانید به حل و فصل پرونده‌های حقوقی خود بپردازید. پس نگران کیفیت آن نباشید.

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

دسته‌بندی نشده

مجازات شرکت در جرم کلاهبرداری چیست؟

کلاهبرداری یکی از جرایم رایج در جامعه است که به روش‌های مختلفی توسط افراد سودجو انجام می‌شود. در برخی از این موارد، مشاهده می‌شود که

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا