وکیل ثبت و سند

“وکیل ثبت و سند” یکی دیگر از خدمات “وکیل ملکی” میباشد که در موسسه حقوقی دادخواهان مجد به موکلین گرامی ارائه میگردد. دعاوی مربوط به ثبت و اسناد از جمله رایج‌ترین دعاوی حوزه ملکی میباشد که پرونده‌های زیادی را در مراجع قضایی به خود اختصاص داده است. از آنجایی که دعاوی ملکی در حوزه ثبت و سند گستردگی و پیچیدگی زیادی دارد، توصیه میکنیم حتما با “وکیل  ثبت و سند” در ارتباط باشید

وکیل ثبتی و سندی دادخواهان مجد؟

زمانی که به سراغ یک وکیل ملکی میروید باید مطمئن شودین که تخصص پیگیری پرونده شما را دارد یا خیر. مخصوصا در حوزه دعاوی ملکی که گستردگی بسیار زیادی دارد. یکی از انواع دعاوی ملکی، دعاوی ثبتی و سندی میباشد. “وکیل دعاوی مربوط به ثبت و اسناد” یکی از خدمات دپارتمان ملکی موسسه حقوقی دادخواهان مجد میباشد که به موکلین گرامی ارائه میگردد. 

وکیل ملکی ثبت و سند

خدمات وکیل دعاوی مربوط به ثبت و اسناد

"وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد خدمات زیر را در حوزه دعاوی ملکی به موکلین گرامی ارائه میدهد. موارد زیر تنهای بخشی از خدمات وکیل دعاوی مربوط به ثبت و اسناد میباشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در انتهای صفحه درخواست مشاوره رایگان خود را ثبت نمایید. همچنین میتوانید سوالات خود را در قالب نظر در انتهای همین مطلب مطرح نمایید.

وکیل دریافت یا ابطال سند

در موارد زیادی پیش می‌آید که شخص بعد از تنظیم سند به دلایل مختلف پشیمان میشود و یا متوجه میشود که در دام کلاهبرداران گرفتار شده است. در اینگونه موارد نیاز است که سند ابطال شود. بر عکس این موضوع نیز صدق میکند، به نحوی که شخص ملکی را خریداری کرده است و نیاز دارد که فروشنده نسبت به تنظیم سند اقدام نماید. در این موارد توصیه میکنیم با "وکیل ثبت و سند" دادخواهان مجد ایرانیان در ارتباط باشید.

ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت

بعضا هیئت حل اختلاف اداره ثبت نظریه‌هایی صادر میکند که ممکن است به نفع شما نباشد و در صورت اجرایی شدن، آسیب زیادی به شما میزند. در این موارد اگر قصد ابطال نظریه هیئت حل اختلاف اداره ثبت را دارید، توصیه میکنیم حتما با "وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد در ارتباط باشید تا بتوانید با طی مراحل حقوقی مورد نیاز، نتیجه مطلوبتان را بدست آورید.

وکیل افراز ملک

به جدا کردن سهم مشاع مال غیر منقول افراز ملک میگویند. به عنوان مثال شخصی صاحب 2 دانگ از ملک میباشد، اگر بخواهد سهم خود را از حالت مشاع خارج نماید باید افراز نماید. افراز ملک بعضا با پیچیدگی‌هایی همراه است که میتواند شرکا را به دردسر بیاندازد. لذا توصیه میکنیم حتما برای افراز ملک خود با "وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد در ارتباط باشید.

وکیل کمیسیون های ثبتی

در نظام حقوقی ایران، برخی از مراجع ماهیت شبه قضایی دارند که کمیسیون‌های ثبتی در این دسته قرار میگیرند. به این معنا که اختیار صدور حکم و یا قضاوت در خصوص دعوای ایجاد شده ندارند اما جزو مراجع شبه قضایی محسوب میشوند. اگر در کمیسیون‌های ثبتی پرونده‌ای دارید حتما توصیه میکنیم با "وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد در ارتباط باشید.

ابطال اجرائیه ثبتی

دعوای ابطال اجرائیه ثبتی جزو دعاوی بسیار پیچیده میباشد که یکی از شاخه‌های آن در حوزه املاک و دعاوی ملکی میباشد. پیچیدگی دعوای ابطال اجرائیه ثبتی به شکلی است که حتی بسیاری از وکلا و قضات نیز علم کافی در این زمینه ندارند. "وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه دعاوی ملکی آماده خدمت رسانی به موکلین گرامی در این زمینه میباشد .

ابطال سند مالکیت معارض

چنانچه مالک ملکی که تعارض در سند دارد، پیش از صدور حکم دادگاه، معامله ای در خصوص ملک انجام دهد؛ و سپس دادگاه رای به ابطال سند مالکیت معارض صادر نماید، محکوم به پرداخت جزای نقدی معادل یک برابر بهای معامله خواهد شد. در این زمینه اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با "وکیل ثبت و سند" موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در ارتباط باشید.

وکیل امور شهرداری در تهران

موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان، با داشتن وکیل ملکی و دپارتمان ملکی تخصصی، امور ثبتی و سندی را از صفر تا صد برای شما انجام میدهد. مواردی که در بالا اشاره شد فقط بخشی از خدمات ملکی موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در زمینه دعاوی ثبتی و سندی میباشد. اگر پرونده‌ای در زمینه دعاوی ثبت و اسناد دارید و به دنبال یک “وکیل ثبت و سند” یا “وکیل ملکی” حرفه‌ای میگردید تا در کوتاهترین زمان مشکل شما را حل کند، فقط کافیست فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا