وکیل آنلاین حرفه ای

وکیل آنلاین موسسه حقوقی دادخواهان مجد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

وکیل چیست

افراد بعضا به علت داشتن مشغله های متعدد یا نداشتن تخصص در برخی امور، انجام دادن آنها را به افرادی که هم مورد اعتماد آنها باشند و هم دانش کافی داشته باشند واگذار میکنند. شخصی که امور خود را واگذار مینماید موکل و کسی که به جای موکل اعمالی را انجام میدهد وکیل است. گاها با دادن یک برگه وکالت، فرزند خود، یا همکار خود را برای انجام کاری وکیل خود مینمایید.

به عنوان مثال شما مالک خودرو هستید و به هر دلیلی خودروی شما به پارکینگ راهور منتقل شده است. از آنجایی که شما وقت کافی برای مراجعه به مراکز ترخیص خودرو ندارد، به فرزند خود وکالت میدهید که بتواند به جای شما خودرو را از پارکینگ ترخیص نماید.

**نکات مهم در تنظیم وکالت نامه را اینجا بخوانید**

نکته حائز اهمیت این است که تمامی موارد به این سادگی نیست و در برخی موارد افراد درگیر پرونده های حقوقی یا کیفری هستند. در این حالت، شخص درگیر، به دنبال یک وکیل حرفه ای میگردد که با داشتن دانش حقوق قدرت دفاع از او در دادگاه را داشته باشد. بنابراین با توجه به این حالت، تعریف دیگری را نیز برای وکیل ارائه میدهیم که میتوان به تعریف اول اضافه نمود؛ در واقع وکیل شخصی است که در رشته حقوقی تحصیل کرده است و بعد از اتمام دوره تحصیل خود در یکی از آزمون های کانون وکلا یا قوه قضایی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب نموده است. همچنین شخص وکیل باید بعد از کسب نمره قبولی در آزمون وکالت، دو سال کارآموزی خود را نیز سپری نماید تا به عنوان یک وکیل بتواند مشغول به کار شود.

در ادامه این مقاله به معرفی مفهوم وکیل آنلاین خواهیم پرداخت و همچنین به سوالات مهمی مانند اینکه، وکیل خوب کیست، انواع وکیل کدام اند، وظایف وکیل چیست و… پاسخ خواهیم داد.

انواع وکیل

علم حقوق و وکالت بسیار گسترده است و یک شخص نیمتواند در تمام زمینه های آن متخصص باشد. هرچند که یک وکیل باید در تمام زمینه ها سر رشته داشته باشد اما قطعا یک وکیل ملکی نمیتواند در حوزه خانوده و طلاق، به خوبی یک وکیل طلاق عمل کند. این گستردگی علم حقوق باعث شده است که وکلا در زمینه های تخصصی خود فعالیت کنند. موکلین باید به این نکته توجه بسیار زیادی نمایند که اگر به عنوان مثال برای پرونده پولی بانکی به سراغ وکیل خانواده بروید نتیجه مطلوبی برایتان حاصل نخواهد شد.

در این بخش قصد داریم تا شما را با انواع وکیل آشنا کنیم تا در تصمیم گیری خود دقت بیشتری خرج کنید .

  • وکیل ملکی

یکی از بیشترین پرونده های قضایی چه در زمینه حقوقی و چه در زمینه کیفری مربوط به حوزه ملکی و دعاوی مربوط به املاک و اراضی میباشد. از سمتی دیگر، دعاوی ملکی حساسیت بسیار بالایی دارند چرا که بعضادر این پرونده ها افراد تمام سرمایه زندگی خود را در معرض خطر میبینند. لذا وکیل ملکی خوب کسی است که بتواند با درک مناسب شرایط و بررسی ابعاد مختلف پرونده و با اتکا با دانش و تجربه خود تصمیمات مناسبی را اتخاذ نماید.

*** جهت مشاوره رایگان با وکیل ملکی انلاین کلیک کنید ***

وکیل ملکی انلاین

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست، موضوع مورد بحث ما وکیل آنلاین است. در طول این مقاله انواع وکیل و نکات مهم این حوزه را تشریح کردیم. در این بخش قصد داریم تا به موضوع وکیل ملکی انلاین بپردازیم. مشاوره با وکیل ملکی آنلاین مزایای فراوانی دارد از جمله آنکه شما محدود به زمان و مکان نیستید. به عنوان مثال فرض کنید شخصی که در ایران نیست و به دلایل مختلف امکان حضور نیز ندارد، میتواند از کشوری که در آن سکونت دارد با وکیل ملکی انلاین موسسه حقوقی دادخواهان مجد تماس بگیرد و مشاوره آنلاین دریافت نماید و پرونده خود را به جریان بیاندازد. نکته مهم دیگری که در رابطه با وکیل ملکی انلاین میتوان اشاره نمود این است که اگر به دنبال وکیل ملکی ارزان هستید  گزینه مشاوره آنلاین میتواند برای شما ایده آل باشد.

مشاوره رایگان وکیل ملکی

موسسه حقوقی دادخواهان مجد برای افرادی که به صورت آنلاین درخواست مشاوره ملکی دارند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته است. یک جلسه مشاوره رایگان ملکی فقط برای کسانی که از طریق سایت با ما تماس بگیرند و یا از طریق فرم مشاوره رایگان وکیل ملکی با ما در ارتباط باشند.
  • وکیل بانکی

دعاوی بانکی و دعاوی پولی بانکی بعضا به امور کلان اقتصادی کشور متصل میشود و باعث به وجود آمدن پرونده های بغرنجی میشود. در برخی موارد به افراد اتهام اختلاس و پولشویی وارد میشود. بنابراین، اگر به هر دلیلی درگیر پرونده های بانکی شدید حتما با وکیل متخصص این حوزه مشاوره نمایید.

وظایف وکیل پولی و بانکی

از آنجایی که دعاوی پولی بانکی از تخصصی ترین دعاوی میباشد، وکیل بانکی، باید دقیقی از قوانین و آیین نامه های بانکی، مصوبات شورای عالی پول  اعتبار و سیاست های نظارتی بانک مرکزی داشته باشد تا بتواند بر فرآیند تنظیم قراردادهای بانکی نظارت داشته باشد.

  • وکیل طلاق

شروع زندگی مشترک برای اکثر افراد معمولا همراه با اتفاقات خوب و شیرین است. اما در برخی موارد ادامه زندگی مشترک برا زوجین امکان پذیر نیست. هر چند که این موضوع دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد. بعضا درخواست طلاق از سمت زوج است و در برخی موارد از سمت زوجه و بعضا نیز هر دو طرف باهم با این نتیجه میرند که باید جدا شوند. طلاق به هر دلیلی که باشد، پیچیدگی هایی دارد. مخصوصا که اگر مسائل مالی زیادی درگیر موضوع طلاق باشد. وکیل طلاق باید به لحاظ روحی دارای قدرت زیادی باشد تا حرف های موکلین خود را به دقت گوش دهد و تجزیه و تحلیل های لازم را انجام دهد.

با توجه به حرکت اکثر کسب و کار ها به سمت آنلاین شدن، حوزه حقوق نیز بیکار ننشسته و در این جریان شرکت نموده است. در این راستا و در جهت تسهیل خدمت رسانی به موکلین عزیز، موسسه حقوقی دادخواهان مجد، تمرکز زیادی را بر روی وبسایت و پلتفرم های دیجیتالی خود گذاشته است. شما میتوانید از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان خود را ثیت نمایید تا در اسرع وقت وکیل های موسسه حقوقی دادخواهان مجد با شما تماس بگیرند. با در اختیار داشتن یک وکیل آنلاین، همواره میتوانید در زمینه های مختلف در ساعات مختلف شبانه روز با او مشاوره نمایید.

وکیل آنلاین چت رایگان

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، موسسه حقوقی دادخواهان مجد در راستای سیاست های خود مبنی بر توسعه بخش آنلاین موسسه، به تمام افرادی که از طریق وبسایت با ما در ارتباط باشند یکه جلسه مشاوره رایگان ارائه میدهد. 

*** جهت دریافت “مشاوره حقوقی آنلاین فوری” با شماره  تماس حاصل فرمایید ***

در ادامه این مقاله برخی از خدمات قابل ارائه توسط وکلای آنلاین تهران در موسسه حقوقی دادخواهان مجد را معرفی خواهیم کرد. 

خدمات " وکیل آنلاین " دادخواهان مجد

وکیل آنلاین برای دعاوی ملکی

بسیاری از افراد بعد از سالها کوشش و کار سخت، یک خانه میخرند تا در آن زندگی کنند. با توجه به قیمت های بالای زمین و املاک در کشور ما، این موضوع برای افراد بسیار مهم است. بسیار دیده شده که در پرونده های حقوقی حوزه دعاوی ملکی، شخص سرمایه خود را کاملا از دست داده است. در این مورد توصیه میشود قبل از خرید ملک با وکیلتان مشورت نمایید

وکیل آنلاین طلاق و دعاوی خانواده

طلاق یکی از تلخ ترین اتفاقاتی است که به دلایل مختلف در زندگی افراد رخ میدهد. هرچند زوجین در هنگام ازدواج نسبت به یکدیگر مهربان و رئوف هستند، در هنگام طلاق کاملا بر عکس هستند. به دلیل آنکه مسائل مالی بسیاری در معقوله طلاق دخیل هستند، بعضا باعث آسیب هایی به مرد یا زن میشود. توصیه میکنیم با یک وکیل مشاوره نمایید

وکیل آنلاین دعاوی پولی و بانکی

دعاوی پولی و بانکی حوزه بسیار وسیعی را شامل میشود و هر شخصی از تجار تا افراد عادی میتوانند درگیر آن شوند. بعضا افراد به خاطر دادن سفته حسن انجام کار درگیر دادگاه و دادسرا میشوند فقط به این خاطر که نکات حقوقی مربوط به چک و سفته را نمیدانند. به همین دلیل، اکیدا توصیه میشود که قبل از اقدام به کشیدن چک یا امضای سفته، ابعاد حقوقی مساله را با یک وکیل بررسی نمایید.

وکیل آنلاین مهاجرت و اخذ ویزا

مهاجرت یکی از پدیده های کثیرالوقوع جامعه امروز کشورمان است. مهاجرت دلایل بسیار مختلف و متنوعی دارد. موسسه حقوقی دادخواهان مجد با در اختیار داشتن برترین وکلای ایران و داشتن یک شعبه تخصصی در کشور ترکیه، به راحتی فرآیند مهاجرت شما را انجام میدهد و در کوتاهترین زمان شما را به کشور مقصدتان میرساند

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

شکایت از شهرداری بابت تخریب املاک
شهرداری

شکایت از شهرداری بابت تخریب املاک

مطابق قانون، تخریب عمدی اموال دیگران جرم محسوب می شود و  با مجازات همراه خواهد بود. در صورت وقوع جرم تخریب عمدی می توان با

دسته‌بندی نشده

کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری چیست؟

در دنیای امروز، توسعه شهری بدون جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی امری دشوار و تقریبا غیرممکن است. شهرداری ها به عنوان متولیان اداره شهرها، برای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا