وکیل تنظیم قرارداد

قرارداد‌ها یکی از مضوعاتی است که کاربرد فرآوانی در جامعه دارد و به سبب داشتن نکات حقوقی فرآوان، همواره باعث ایجاد دعاوی مختلف میگردد. از آنجایی که معمولا قراردادها از اهمیت بالایی براخوردار هستند،، عدم رعایت برخی نکات در قرارداد میتوان باعث به دردسر افتادن شما شود. موضوع قرارداد میتواند ملکی، بانکی، تجاری و… باشد. توصیه میکنیم برای عقد قرارداد‌های خود حتما با یک وکیل حرفه‌ای مشورت نمایی. “وکیل قرارداد” یکی از خدمات حقوقی موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان است که برای موکلین گرامی در نظر گرفته است.

وکیل تنظیم قرارداد

” وکیل قرارداد ” به شما کمک میکند تا با رعایت نکات حقوقی در بند‌‌های قرارداد، از پیش آمدن دعاوی مختلف حقوقی جلوگیری شود. موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان، به عنوان یکی از برترین موسسات حقوقی در استان تهران، با در اختیار داشتن وکلای خبره و مجرب به صورت حضوری و آنلاین آماده است تا در تنظیم قرارداد های شما همراهتان باشد. 

بهترین وکیل تنظیم قرارداد در تهران

انواع قرارداد ها

خدمات "وکیل تنظیم قرارداد" طیف گسترده‌ای از قراردادها را شامل میشود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در صورتی که در هر یک از موارد زیر یا سایر انواع قرارداد‌ها نیاز به مشاوره داشتید، میتوانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت و یا فرم انتهای این صفحه درخواست خود را ثبت نمایید.

تنظیم قرارداد اجاره

قرارداد اجاره یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین انواع قرارداد است که در موارد مختلفی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. "وکیل تنطیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد قرارداداجاره شما را با اصول حقوقی تدوین میکند.

قرارداد کارفرما و کارمند

قرارداد بین کلرفرما و کارمند اگر با اصول مربوطه تنظیم نشود، میتواند مشکلات عدیده‌ای را هم برای کارفرما و هم برای کارمند ایجاد نماید. با خدمات "وکیل تنظیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد، دغدغه ای در این باره نداشته باشید.

تنظیم قرارداد تجاری

قرارداد‌های تجاری اغلب ارزش بالایی دارند و در صورت عد توجه دقیق به نکات حقوقی در این قرارداد‌ها منجر به ایجاد خسارات بزرگ مالی میشود. تاجران و صاحبان کسب و کارها میتوانند با خیال راحت، تنظیم قرارداد‌ای خود را به وکلای حرفه ای موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان بسپارند.

قرارداد خرید دین

قرارداد خرید دین یکی از انواع قرارداد بانکی میباشد که " وکیل تنطیم قرارداد " موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در تنظیم آن کنار شما خواهد بود. این قرارداد جزو قرارداد‌های پیچیده میباشد که برای تنظیم آن حتما باید با یک وکیل حرفه ای در ارتباط باشید

قرارداد فروش اقساطی

بسیاری از افراد تصمیم میگیرند مال را به صورت اقساطی به فروش برسانند، اما چه تضمینی وجو دارد خریدار اقساط خود را پرداخت نماید؟ برای انیکه از ضرر های احتمالی جلوگیری نمایید، تنظیم قرارداد فروش اقساطی را به " وکیل تنظیم قرارداد" بسپارید

تنظیم قرارداد خرید خودرو

با توجه به قیمت‌های سرسام آور خودرو، یک اشتباه کوچک در تنظیم قرارداد خرید خودرو میتواند باعث از دست رفتن مبلغ قابل توجهی شود. چه بسا افراد به علت ناآگاهی از مسائل حقوقی در دام کلاهبرداران میافتند. تنظیم قرارداد خرید خودرو را به "وکیل تنظیم قرارداد" بسپارید.

تنظیم قرارداد خرید ملک

خرید ملک در این وضعیت اقتصادی به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده و اغلب افراد با سختی سرمایه ای را دست و پا میکنند تا صاحب خانه شوند. طبیعتا هیچکس تمایل ندارد با تنظیم یک قرارداد اشتباه سرمایه خود را به باد دهد. لذا توصیه میکنیم، تنظیم قرارداد خرید ملک را به " وکیل تنظیم قرارداد" بسپارید.

تنظیم قرارداد جعاله

قرارداد جعاله نوعی قرارداد است که بین کارفرما و مجر منعقد میشود که طبق آن کارفرما بعد از انجام کار، حق الزحمه را به مجری پرداخت میکند. به علت پیچیدگی های این نوع قرارداد توصیه میکنیم حتما با " وکیل تنظیم قرارداد" در ارتباط باشید.

قرارداد کاری

قرارداد کاری بسته به نوع توافقات طرفین قرارداد میتواند انواع مختلفی داشته باشد و به طبع آن بند های قرارداد شرایط ویژه ای پیدا کند. تنظیم قرارداد‌های کاری نیاز به دانش حقوقی بسیار بالایی دارد؛ لذاتوصیه میکنیم تنظیم قرارداد کاری خود را به "وکیل تنظیم قرارداد " موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان بسپارید.

قرارداد اجاره به شرط تملیک

اجاره به شرط تملیک نوعی قرارداد اجاره است اما با این تفاوت که مستاجر با پرداخت اقساط بعد از پایان قرارداد صاحب مال میشود. این قرارداد کاربرد بسیاری در جامعه دارد اما بعضا به دلیل عدم رعایت برخی نکات حقوقی طرفین را دچار مشکلاتی میکند. توصیه میکنیم تنظین قرارداد اجاره به شرط تملیک را به "وکیل تنظیم قرارداد" بسپارید

تنظیم قرارداد سلف

قرارداد سلف نوعی قرارداد است که با پیش پرداخت بیع صورت میگیرد و مال در زمانی در آینده تحویل میشود. این قرارداد اغلب بین بانک ها و شرکت های تولیدی منعقد میشود. تنظم قرارداد سلف در صورت عدم رعایت نکات حقوقی میتواند شما را وارد یک دعوای حقوقی با بانک نماید. لذا توصیه میکنیم تنظیم قرارداد سلف را به "وکیل تنظیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان بسپارید

قرارداد مزارعه

طبق قرارداد مزارعه، مالک زمین کشاورزی میتواند زمین خود را برای مدت معین در اختیار یک کشاورز کاردان قرار دهد تا در آن کشاورزی کند و نهایتا سود حاصل از فروش محصولات بین طرفین تقسیم گردد. برای اینکه هیچ یک از طرفین از قرارداد ضرر نکنند، توصیه میکنیم تنظیم قرارداد مزارعه را به "وکیل تنظیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان بسپارید تا بدون هیچ دغدغه ای قراردادتان آماده شود

تنظیم قرارداد مضاربه

قرارداد مضاربه در واقع قراردادی است فی مابین دو یا چند شخص که قصد دارند به کمک یک دیگر کسب و کاری را راه بیاندازند. طبق این قرارداد یکی از طرفین سرمایه کار را میاورد و دیگری تخصص اجرایی را و در نهایت سود حاصل از کسب و کار را تقسیم میکنند. برای جلوگیری از هرگونه اختلاف در آینده، میتوانید تنظیم قرارداد مضاربه را به "وکیل تنظیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد بسپارید.

قرارداد قرض الحسنه

تقریبا همه حداقل یکبار درباره قرض الحسنه شنیده‌ایم و یا در صندوق‌های قرض الحسنه شرکت کرده ‌ایم. تنظیم قرارداد قرض الحسنه بدون رعایت نکات حقوقی، میتواند به تمام افراد شریک در صندوق آسیب مالی غیر قابل جبراین را وارد نماید. توصیه میکنیم تنظیم قرارداد قرض الحسنه را به "وکیل تنظیم قرارداد" موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایراناین بسپارید تا از پیش آمدن دعاوی حقوقی جلوگیری نمایید.

تنظیم قرارداد بانکی

قرارداد‌ای بانکی انواع بسیار گسترده‌ای دارد و در واقع تمامی روابط اشخاص حقیقی و حقوقی با بانک‌‌ها در قالب قرارداد بانکی تعریف میشود. این قراردادها میتواند از ساخت حساب بانکی باشد تا قرارداد های کلان. برای جلوگیری از ورود به دعوای حقوقی با بانک، توصیه میکنیم حتما با یک وکیل در ارتباط باشید. همچنین میتوانید تنظیم قرارداد بانکی را به " وکیل تنظیم قرارداد" ما بسپارید.

تنظیم قرارداد‌های خود را به ما بسپارید

موسسه حقوقی دادواهان مجد ایرانیان، این قابلیت را ایجاد کرده است تا موکلین گرامی در هر ساعتی از شبانه روز، بدون نیاز به مراجعه حضوری، با کمک “وکیل تنظیم قرارداد” قراردادهای خود را به بهترین شکل ممکن تدوین نمایند. خدمت جدید “وکیل تنظیم قرارداد” به دو صورت است؛ در مورد اول موکل میتواند موضوع قرارداد و درخواست های خود را در اختیار موسسه حقوقی دادخواهان مجد قرار دهد تا وکلای ما به بهترین نحو قرارداد ایشان را تنظیم نمایند. حالت دوم به این شک است که موکل با کمک موکلین ما، فقط ایرادات قرارداد را رفع میکند و یا با پرسیدن سوالاتی، خود نسبت به تنظیم قرارداد اقدام مینماید. 

8 دیدگاه دربارهٔ «وکیل تنظیم قرارداد»

    1. با سلام؛
      در واقع وجه التزام نوعی خسارت است که اگر هر کدوم از طرفین قرارداد به انجام بند ها متعهد نباشند باید بپردازند.

    1. با سلام؛
      قرارداد پیمانکاری بسته به نوع توافق با کارفرما، تعهدات و شیوه پرداخت کارفرما به پیمانکار متغیر هست.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های درج شده در ساست بگیرید و یا از طریق فرم همین صفحه با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید.

    1. با سلام؛
      قرارداد جعاله زمانی منعقد میشود که شخصی تحت عنوان جاعل، از شخصی دیگر تحت عنوان عامل درخواست انجام کاری را داشته باشد. نکته مهم در قرارداد جعاله این است که جاعل بعد از تحویل گرفتن کامل کار از عامل (طبق مفاد توافق شده در قرارداد) حق الزحمه یا جعل را به ایشان میپردازد.
      لینک مقاله قرارداد جعاله در ادامه گذاشته شده. میتونید اطلاعات جامعی در این حوزه بدست بیارید.
      https://dadkhahmajd.com/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D8%B9%D8%A7%D9%84%D9%87/

  1. مهسا وحیدوند

    سلام
    ما یه تیم هستیم که داریم روی پروژه ای کاری میکنیم. الان تصمیم داریم قبل از تجاری سازی پروژه قراردادی رو تنظیم کنیم که سهم هر شخص مشخص باشه که موقع تجاری سازی اذیت نشیم. جه نوع قراردادی رو باید تنظیم کنیم؟

    1. با سلام؛
      قرارداد مشارکت در اجرا میتونه مناسب باشه برای این موضوع
      برای اطلاعات دقیق تر با وگیل تنظیم قرارداد موسسه تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا