مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته

مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته
امروزه بسیاری از خدمات در بستر آنلاین ویا به صورت تلفنی ارائه می شود. یکی از این خدمات دریافت مشاوره تلفنی از وکیل است. شاید برای شما هم پیش بیاید که در لحظه نیاز به پرسیدن سوالی مهم و یا گرفتن تایید نهایی درباره موضوعی از یک وکیل متخصص داشته باشید در این صورت آیا منطقی است که هزینه زیادی برای گرفتن مشاوره از وکیل پرداخت کنید صرفا برای پرسیدن سوال؟ موضوع بعدی اینکه آیا وکیل همان لحظه در دسترس شماست که بخواهید با پرداخت مبلغی از او مشاوره بگیرید؟ قطعا خیر. بهترین روش برای اینجور مواقع استفاده از خدمات مشاوره تلفنی است.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

مشاوره وکیل کیفری تلفنی 24 ساعته چگونه است؟ وکیل کیفری کیست؟ یک وکیل کیفری خوب چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد؟ آیا مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری می تواند راهگشا باشد؟ امروزه دعاوی کیفری از جمله مهم ترین دعاوی در سیستم حقوقی ایران محسوب می شوند که حل و فصل آنها تنها با کمک گرفتن از وکیل کیفری میسر خواهد بود. البته همواره مشورت گرفتن از وکیل کیفری دارای هزینه بوده است. با این حال برخی از متقاضیان امکان پرداخت چنین هزینه ای را نخواهند داشت. به همین خاطر همه روزه افراد زیادی به دنبال خدمات حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته هستند. البته در همین راستا سوالات گوناگونی در ذهن افراد وجود دارد. این سوالات مهم را در ابتدای مقاله ذکر کردیم. پس تصمیم داریم در یکی دیگر از نوشته های موسسه حقوقی دادخواهان مجد به صورت کامل و تفصیلی با مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته آشنا شویم.

وکیل کیفری کیست؟

در اولین گام از بررسی مشاوره وکیل کیفری تلفنی 24 ساعته بایستی به سراغ تعریف وکیل کیفری برویم. در واقع در این قسمت قرار است به این سوال پاسخ دهیم که وکیل کیفری کیست؟ قبل از پاسخ به سوال مذکور بایستی به این نکته اشاره داشته باشیم که وکلا پس از دریافت پروانه وکالت خود، هیچگونه محدودیتی در حل و فصل انواع دعاوی حقوقی و کیفری نخواهند داشت. با این حال برخی از آنها تصمیم می گیرند که به صورت تخصصی در حیطه دعاوی حقوقی یا کیفری فعالیت نمایند. اکنون می توان وکیل کیفری را با توجه به مسئله مذکور تعریف نمود.

وکیل کیفری، شخصی است که ضمن اخذ پروانه وکالت خود تصمیم گرفته که تنها به حل و فصل دعاوی کیفری بپردازد و در دعاوی حقوقی دخالتی نداشته باشد. البته شاید سوال دیگری در ذهن شما به وجود آید و آن، این است که دعاوی کیفری کدامند؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم، اختلافات کیفری آن دسته از دعاوی هستند که منشا آنها جرم و مجازات می باشد. به عبارت ساده تر هنگامی که موضوع اختلاف بین طرفین، جرم و مجازات باشد، دعوای مذکور یک دعوای کیفری خواهد بود و وکیل کیفری به حل و فصل چنین دعاوی خواهد پرداخت.

وکیل کیفری کیست؟
وکیل کیفری، شخصی است که ضمن اخذ پروانه وکالت خود تصمیم گرفته که تنها به حل و فصل دعاوی کیفری بپردازد

ویژگی های بهترین وکیل کیفری:

در ادامه مسیر آشنایی با مشاوره وکیل کیفری تلفنی 24 ساعته بایستی به سراغ ویژگی های بهترین وکیل کیفری برویم. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وکیل کیفری بایستی به تمامی قوانین و مقررات کیفری تسلط داشته باشد.
  • تسلط بر انواع جرم و مجازات های موجود در سیستم حقوقی ایران.
  • تسلط بر نحوه رسیدگی به دعاوی کیفری.
  • توانایی نگارش انواع اوراق قضایی مورد نیاز.
  • امکان حضور در دادگاه و دفاع از موکل خود.
  • توانایی تطبیق دادن کیس های کیفری با قوانین موجود در راستای حل و فصل اختلاف.

برای پرونده ملک نیاز به وکیل ملکی کیفری داری؟ کلیک کن

اهمیت مشاوره با وکیل کیفری:

یکی از سوالاتی که همواره متقاضیان مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته از خود می پرسند این است که مشاوره با وکیل کیفری چه اهمیتی دارد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم همانطور که گفته شد، دعاوی کیفری به صورت مستقیم با جرایم و مجازات ها سر و کار دارند. پس به خودی خود، حل و فصل آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا کوچکترین کوتاهی در این کار می تواند منجر به ایجاد ضررهای غیر قابل جبران مالی، جانی و حتی آبرویی شود. از طرفی با توجه به اهمیتی که دعاوی کیفری دارند، قانونگذار قوانین و مقررات متنوعی را برای حل و فصل اینگونه دعاوی در نظر گرفته است. به همین خاطر افراد عادی نمی توانند به صورت کامل بر این قوانین و مقررات پیچیده تسلط داشته باشند. پس مشاوره وکیل تلفنی رایگان 24 ساعته از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

مزایای مشاوره با وکیل کیفری به صورت تلفنی
مزایای مشاوره با وکیل کیفری به صورت تلفنی

مزایای مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری:

مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته طرفداران زیادی دارد. به نحوی که این روش از مشاوره با وکیل کیفری مورد توجه همه افراد قرار گرفته است اما دلیل آن چیست؟ در پاسخ به سوال مذکور می توانیم به مزایای مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری اشاره داشته باشیم. این مزایا عبارتند از:

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت مشاوره با وکیل کیفری.
  • امکان دسترسی 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی به وکیل کیفری.
  • امکان دریافت مشاوره حقوقی راهگشا و کارساز.
  • عدم وجود محدودیت مکانی برای مشاوره با وکیل کیفری.
  • امکان دریافت مشاوره حقوقی فوری و بدون فوت وقت.

کیفیت مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته:

هنگامی که صحبت از رایگان بودن مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته به میان می آید، بسیاری از افراد تصور می کنند که کیفیت این مشاوره به شدت پایین است. به نحوی که هیچ کدام از مشکلات حقوقی آنها را حل نخواهد کرد. این موضوع، تفکر غلطی است که در جامعه ما وجود دارد. البته بایستی در نظر داشته باشید که برخی از موسسات حقوقی، مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته را تنها در حد یک شعار در نظر گرفته اند. در نتیجه در اینگونه موسسات مطمئنا نمی توان نتیجه دلخواه خود را کسب نمود. از طرفی برخی از موسسات حقوقی هستند که ضمن رایگان اعلام کردن مشاوره با وکیل کیفری، بهترین خدمات خود را ارائه می دهند و به حل و فصل دعاوی مورد نظر متقاضی کمک خواهند کرد.

مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری
مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری

موسسه حقوقی دادخواهان مجد:

یکی از خدماتی که ما در موسسه حقوقی دادخواهان مجد ارائه می دهیم، مشاوره وکیل کیفری تلفنی رایگان 24 ساعته می باشد. در واقع مجموعه ما با در نظر گرفتن اهمیت مشاوره با وکیل کیفری و با هدف استفاده تمامی اقشار جامعه از خدمات حقوقی موسسه، امکان مشاوره تلفنی و رایگان با وکیل کیفری را فراهم کرده است. همین راستا شما می توانید با شماره 09126131767 تماس بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که موسسه حقوقی دادخواهان مجد با بیش از 10 سال سابقه و حل و فصل کردن بیش از 800 پرونده حقوقی به شما کمک خواهند کرد تا در تمامی دعاوی خود پیروز شوید. پس همین الان می توانید برای مشاوره تلفنی رایگان با وکیل کیفری با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

آشنایی با دعاوی بانکی و انواع آنها
دسته‌بندی نشده

آشنایی با دعاوی بانکی و انواع آنها

بانک‌ها به عنوان نهادهای اقتصادی حیاتی و اساسی در ساختار اقتصادی هر کشور شناخته می‌شوند. آن‌ها نقش اساسی در فعالیت‌های مالی، اعتباری، و سرمایه‌گذاری دارند

دسته‌بندی نشده

رد اعسار مهریه

مهریه، یکی از مفاهیم بنیادین در حقوق خانواده است که در فرآیند ازدواج نقش مهمی دارد. این مفهوم به پرداخت یک مبلغ یا ارائه اموال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا