وکیل ملکی کیفری

به طور کلی، دعاوی کیفری به دعاوی گفته میشود که با وقوع آن، فرد مجرم به مراجع قضایی معرفی شده و برایش مجازات تعیین میشود. در بخش ملکی نیز افراد زیادی خواسته یا ناخواسته درگیر دعاوی ملکی کیفری میشوند. اگر به دنبال “وکیل ملکی کیفری” حرفه ای در تهران هستید تا پرونده‌تان را در مراجع قضایی پیگیری کند توصیه میکنیم حتما با موسسه حقوقی دادخواهان مجد در ارتباط باشید. 

بهترین وکیل ملکی تهران را از ما بخواهید

چرا "وکیل کیفری ملکی" دادخواهان مجد؟

دعاوی ملکی کیفری طیف گسترده‌ای را شامل میشوند که موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان با در اختیار داشتن دپارتمان تخصصی دعاوی ملکی، آماده خدمت رسانی به موکلین عزیز میباشد. “وکیل کیفری ملکی” یکی از خدماتی است که موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در این زمینه ارائه میدهد. اما چرا وکیل ملکی کیفری را از موسسه حقوقی دادخواهان مجد بخواهیم؟ 

 

وکیل ملکی کیفری در تهران

خدمات وکیل ملکی کیفری

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، دعاوی ملکی کیفری طیف گسترده‌ای را شامل میشود. از جمله خدمات ملکی که "وکیل ملکی " موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان ارائه میدهد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

جعل سند ملکی به قصد کلاهبرداری

قبل از انجام هرگونه معامله‌ای در حوزه املاک باید سند و مجوز‌های مربوطه را به دقت بررسی نمایید تا در دام کلاهبرداران نیافتید. اما اگر به هر دلیلی استعلامات لازم را نگرفتید و با سند جعلی ملکی را خریداری کردید با "وکیل ملکی کیفری" موسسه حقوقی دادخواهان محد در ارتباط باشید تا در سریعترین زمان ممکن پرونده شما در مراجع قضایی مطرح شود

کلاهبرداری در معاملات املاک و مسکن

با توجه به قیمت‌های مسکن و زمین در ایران، توصیه میکنیم بدون مشورت با وکیل هیچ معامله‌ای انجام ندهید تا در دام کلاهبرداران ملکی اسیر نشوید. وکیل ملکی موسسه حقوقی دادخواهان مجد آماده است تا در مراحل مختلف خرید ملک در کنار شما باشد و استعلامات لازم را از مراجع ذی صلاح جهت انجام معامله بگیرد.

انتقال مال غیر به صورت غیر قانونی

بررسی اسناد مالکیت فروشنده از مهم ترین کارهایی است که هنگام خرید ملک باید انجام دهید. توصیه میکنیم قبل از خرید ملک با وکیل ملکی ما در ارتباط باشید. اما اگر ملکی را خریدید که متعل به فروشنده نبوده و مالک اصلی درخواست باز پس گیری ملک را دارد، بلافاصله با "وکیل ملکی کیفری" موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در ارتباط باشید.

تغییر کاربری زمین کشاورزی بدون داشتن مجوز

تغییر کاربری انواع مختلفی دارد که لزوما تمامی آنها به عنوان جرم کیفری شناخته نشده است. اما غییر کاربری زمین کشاورزی اگر بدون اخذ مجوز‌های لازم انجام شود از جرائم ملکی کیفری است و شامل مجازات میشود. توصیه میکنیم برای تغییر کاربری زمین کشاورزی خود حتما با وکیل ملکی ما در ارتباط باشید تا دچار دعاوی کیفری نشوید. اگر هم در این حوزه درگیر هستید میتوانید با وکیل ملکی کیفری ما در تماس باشید

دعاوی خرید و فروش و معاملات معارض

اگر شخصی با سند عادی ملکی را به فروش برساند و سپس با سند رسمی همان ملک را به شخص دیگری بفروشد و ملک در منطقه ای واقع شده باشد که ثبت سند در آنجا اجباری نباشد، معامله معارض رخ داده است و با متخلف طبق قانون مجازات اسلامی برخورد‌ خواهد شد. اگر به هر دلیلی درگیر معامله معارض شده‌اید میتوانید از مشاوره وکیل ملکی کیفری موسسه حقوقی دادخواهان مجد بهره مند شوید.

دعاوی مربوط به تخلیه اماکن تجاری

در موارد زیادی ممکن است مالم و مستاجر بر سر مسائل مختلف به مشکل بخورند.بعضا مستاجر به درخواست مالک مبنی بر تخلیه ملک توجهی نمیکند و این موضوع مشکلاتی را برای مالک ایجاد میکند. در ان موارد مالک میتواند با طرح پرونده خود در مراجع ذی صلاح حکم تخلیه دریافت کند. برای مشاوره در این زمینه میتوانید با وکیل ملکی در تماس باشید

خیانت در امانت

خیانت در امانت علاوه بر اینکه به لحاظ اخلاقی عمل بسیار ناشایستی میباشد، در قانون مجازات اسلامی نیز به عنوان یک جرم کیفری تعریف شده است و برای آن مجازات تعیین شده است. برای مشاوره در زمینه جرم خیانت در امانت میتوانید با وکیل ملکی کیفری موسسه حقوقی دادخواهان مجد در تماس باشید.

دعاوی ورود غیر مجاز به ملک

جرم ورود غیر مجاز که یکی از جرائم کیفری میباشد، زمانی رخ میدهد که شخصی بدون اجازه مالک به ملکی وارد شود. مجازات این جرم بسته به شرایط پرونده متفاوت میباشد. اگر نیاز به یک وکیل ملکی کیفری حرفه ای در زمینه جرم ورود غیر مجاز دارید با موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان در تماس باشید.

دعاوی انتقال منافع ملک غیر

فرض کنید ملکی را اجاره کرده‌اید و ماه ها بابت آن اجاره پرداخت کرده‌اید و بعد از مدتی شخصی به عنوان مالک ادعا میکند که ملک را اصلا اجاره نداده است! در واقع شخصی دیگر که مالک نبوده منافع ملک شخص دیگری را به شما انتقال داده است. در این صورت شما میتوانید با مشاوره با وکیل ملکی کیفری از حق خود دفاع کنید

وکیل ملکی کیفری در تهران

استان تهران به عنوان پایتخت کشور، بخش عمده ای از پرونده های حقوقی و کیفری را به خود اختصاص داده. در همین راستا اگر به دنبال یک وکیل ملکی کیفری حرفه‌ای در استان تهران میگردید تا بتوانید از حقوق خود در مراجع قضایی به نحو احسن دفاع کنید، موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان به عنوان یکی از برترین موسسات حقوقی تهران با در اختیار داشتن دپارتمان های تخصصی دعاوی ملکی، دعاوی بانکی، دعاوی ثبتی، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا