آیا کشته شدن فرد در فوتبال بر اثر برخورد با بازیکن حریف جرم است؟

کشته شدن فرد در فوتبال
فوتبال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی جهان میباشد که علاوه بر اینکه افرادی به عنوان حرفه آن را انتخاب میکنند، بسیاری از مردم به همراه دوستان خود در زمین ها محلی نیز این ورزش را انجام میدهند. فوتبال در عین جذابیت، ورزش پر برخورد نیز میباشد که بعضا حتی باعث مرگ یک بازیکن میگردد. در این مطلب میخواهیم بدانیم که آیا کشته شدن فرد در فوتبال بر اثر برخورد با بازیکن حریف جرم است؟

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

حوادث هیچ‌گاه قابل پیش بینی نیستند و بعضا شاید بتوان از آنها پیشگیری کرد. بعضی از حوادث میتواند جان انسان‌ها را به خطر بیاندازد. در این مطلب به یک موضوع جالب خواهیم پرداخت. فوتبال یکی از جذاب‌ترین ورزش‌هایی است که طرفرداران زیادی در تمام دنیا از جمله ایران دارد. این ورزش در عین حال که بسیار جذاب است، پر از برخورد، مصدومیت و حوادث میباشد که حتی در برخی موارد موجب فلج شدن و مرگ بازیکنان میشود. اما سوالی که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت این است: آیا کشته شدن فرد در فوتبال بر اثر برخورد با بازیکن حریف جرم است؟

*** مشاوره با وکیل ***

آیا کشته شدن فرد در فوتبال بر اثر برخورد با بازیکن حریف جرم است؟

اگر برخورد دو فرد با یکدیگر در جریان عادی باشد طبق قوانین ورزشی قتل غیر عمد محسوب میشود. با این حال بعضا دیده‌ایم در فوتبال درگیری هایی شکل میگیرد که حتی به زد و خورد میکشد. در این موارد اگر فردی فوت شود، ضارب قاتل شناخته میشود و مجرم است.

مسائل مربوط به این حوزه گاها پیچیدگی‌های زیادی پیدا میکند. مخصوصا که فوتبال به دلیل محبویتی که دارد به صورت غیر حرفه‌ای نیز در محل‌های مختلف بازی میشود. ممکن است در بعضی موارد شخصی از روی عمد در جریان عادی فوتبال به شکلی به بازیکن دیگر آسیب بزند که باعث مرگ او شود. در این موارد علیرغم اینکه ضربه در جریان بازی وارد شده ، اگر اثبات شود که عمدی و به قصد آسیب بوده مورد را میتوان در مراجع قضایی و کیفری پیگیری کرد.

وکیل کیفری تهران

پیچیدگی دعاوی کیفری بسیار زیاد میباشد. لذا توصیه میکنیم حتما در پرونده کیفری خود یک وکیل کیفری مجرب را در کنار خود داشته باشید. موسسه حقوقی دادخواهان مجد ایرانیان با در اختیار داشتن برترین وکلای کیفری و حقوقی در زمینه‌های مختلف از جمله ,وکیل ملکی، وکیل پولی و بانکی و وکیل قتل آماده ارائه خدمت به شما عزیزان میباشد.

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا