کلاهبرداری با واریز اشتباهی

همه چیز راجع به کلاهبرداری از طریق واریز اشتباهی
حال و احوالتون چطوره؟ یه ویدئو براتون ضبط کردیم که بهتره خودتون مشاهده کنید !!!چرا ؟؟ خب یکسری اطلاعاتی تو این ویدئو بهتون داده میشه که باعث میشه از بروز مشکل برای خودتون و اطرافیانتون جلوگیری بشه پس حتما این ویدئو رو تماشا کنید و برای دوستانتون هم ارسال کنید ...

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

باتوجه به این موضوع که کلاهبرداری و شیوه‌های آن بسیار گسترده شده،  تصمیم گرفتیم تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. در دهه‌های اخیر، کلاهبرداران شیوه‌های خود را مدام تغییر دادند. این موضوع باعث شد تا افراد بسیار به دام آنها بیافتند و اموال خود را از دست بدهند. تو قسمت های قبلی سری مقالات کلاهبرداری، راجع به کلاهبرداری ملکی توضیحات کاملی رو ارائه دادیم خدمتتون.

تو این قسمت قصد داریم که نوعی دیگه از کلاهبرداری رو براتون خیلی مختصر توضیح بدیم. حتما همتون راجع به فیشینگ و خالی کردن حساب مردم از طریق اینترنت اطلاعاتی دارید. موضوع از این قرار است که این دزدان اینترنتی، بعد از اینکه حساب افراد را خالی میکنند، برای اینکه رد پول رو گم، و پیگیری مراجع ذی صلاح رو سخت کنن، پول رو به حساب افراد مختلف واریز میکنن. بعد با صاحبان این حساب ها تماس میگیرند و با بهانه های مختلف از آنها میخواهند تا پول را به حساب آنها واریز کنید.

در این جور شرایط شما باید چیکار کنید؟

یه ویدئو براتون ضبط کردیم که بهتون میگیم باید در این مواقع چیکار کنید تا تو دردسر نیافتید.  یکسری اطلاعاتی تو این ویدئو بهتون داده میشه که باعث میشه از بروز مشکل برای خودتون و اطرافیانتون جلوگیری بشه. 

بعد از تماشای این کلیپ، موضوعی رو یاد میگیرد که ممکنه شما رو از افتادن تو یک موضوع بغرنج حقوقی نجات بده و از باز شدن پای شما به دادگاه ها جلوگیری کنه.

کلیپ رو ببینید و اگر هر سوالی دارید یا کمکی میتونیم بهتون بکنیم تو بخش نظرات با ما در میون بذارید. یا اینکه از طریق شماره با ما در تماس باشید تا بتوانیم به بهترین نحو شما را راهنمایی کنیم. با وکلای مجرب و متخصص موسسه حقوقی دادخواهان مجد، شما همواره پیروز پرونده‌های حقوقی هستید. 

چطوری با واریز اشتباهی کلاهبرداری میکنن؟

 

 
 

برای مشاهده کلیپ های بیشتر میتونید سری به صفحه ما در آپارات بزنید!

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا