اعتبار کارت‌های بازرگانی به علت شیوع کرونا تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

تهران- ایرنا- سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کارت‌های بازرگانی تا پایان دی‌ماه به صورت خودکار تمدید می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «حمید زادبوم» رییس سازمان توسعه تجارت نامه‌ای اعلام کرد: کارت‌های بازرگانی تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.
در متن این نامه آمده است: با توجه به ابلاغ مصوبات چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، درخواست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعتبار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آن‌ها تا ۳۰ آبان ماه است تا پایان دی ماه به صورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.
به گزارش ایرنا، با آغاز آذرماه با تقسیم شهرهای مختلف کشور به مناطق قرمز، نارنجی و زرد، محدودیت هایی اعمال شد تا بر اساس آن شیوع ویروس کرونا کاهش یافته و از اوج گیری دوباره آن جلوگیری شود.

درخواست مشاوره فوری

مطالب مشابه

دسته‌بندی نشده

بررسی جامع کمیسیون توافقات شهرداری

کمیسیون توافقات چیست؟ کمیسیون توافقات محلی در شهرداری‌های ایران است که به منظور صدور مجوزاتی مانند طبقات اضافی، اصلاح طرح تفصیلی و غیره تشکیل شده

دسته‌بندی نشده

کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری

کمیسیون ماده 12 قانون زمین شهری، مرجعی تخصصی برای رسیدگی به امور مربوط به اراضی و تشخیص نوع آنهاست. این کمیسیون در راستای اجرای قانون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا